در کفش تندیس، ما تلاش می‌کنیم بهترین تجربه خرید را برای شما فراهم کنیم. لطفاً قبل از ثبت سفارش، قوانین و شرایط فروش ما را به دقت مطالعه کنید. این قوانین شامل نحوه ثبت سفارش، پرداخت، ارسال و بازگرداندن کالا می‌شود.

ثبت سفارش

  • انتخاب محصول: شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
  • تکمیل اطلاعات: لطفاً اطلاعات تماس و آدرس دقیق خود را وارد کنید.
  • تأیید سفارش: پس از بررسی اطلاعات، سفارش شما ثبت و کد پیگیری برای شما ارسال می‌شود.

 

روش‌های پرداخت

شما می‌توانید از روش‌های زیر برای پرداخت استفاده کنید:

  • درگاه پرداخت آنلاین: پرداخت از طریق کارت‌های عضو شتاب.
  • کارت به کارت: واریز به حساب بانکی ما و ارسال فیش پرداخت.

ارسال و تحویل

  • زمان تحویل: سفارشات داخل تهران در ۲۴ الی 48 کاری ساعت و سایر شهرها در 2-۵ روز کاری تحویل داده می‌شوند.
  • هزینه ارسال: ارسال به سراسر کشور رایگان می باشد و از طریق پست پیشتاز انجام میگردد.
  • پیگیری سفارش: شما می‌توانید وضعیت سفارش خود را از طریق کد پیگیری بررسی کنید.

 

بازگرداندن کالا

اگر از خرید خود راضی نیستید، می‌توانید کالا را بازگردانید. شرایط بازگرداندن کالا به شرح زیر است:

  • زمان بازگشت: تا 2 روز پس از دریافت کالا.
  • شرایط کالا: کالا باید بدون استفاده و در بسته‌بندی اصلی باشد.
  • هزینه بازگشت: هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است، مگر در صورت وجود مشکل از طرف ما.

 

ضمانت کیفیت

ما به کیفیت محصولات خود اطمینان داریم. اگر کالای دریافتی دارای مشکل فنی باشد، می‌توانید آن را تعویض کنید یا هزینه خود را دریافت نمایید.

سوالات متداول

آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود دارد

بله، تا قبل از ارسال سفارش می‌توانید آدرس خود را تغییر دهید.چگونه می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

آیا ثبت سفارش به صورت عمده یا سازمانی امکان پذیر می باشد؟

بله برای راهنمایی بیشتر به صفحه سفارش عمده مراجعه نمایید.

چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

برای لغو سفارش با پشتیبانی سایت جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید. در صورت لغو سفارش از جانب مشتری هزینه های ارسال و بسته بندی از رقم فاکتور کسر میگردد.

سوالات پر تکرار

چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش خود از طریق سایت و درگاه پرداخت آنلاین کافی است روی مدل مورد نظر کلیک کرده و رنگ و سایز خود را انتخاب نمایید. و یا از طریق چت آنلاین سایت یا راه های دیگر تماس با ما استفاده کنید.

آیا امکان خرید به صورت تلفنی وجود دارد؟

بله با تماس یا واتس آپ و تلگرام به شماره 09365338297 امکان ثبت سفارش و صدور فاکتور می باشد.

حداقل و حداکثر تعداد سفارش چقدر است؟

برای تعداد بیشتر از 5 جفت از یک مدل ،رنگ و سایز از پشتیبانی سایت جهت تایید موجودی انبار استعلام بگیرید.

آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله شما می توانید از صفحه سفارشات عمده برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

چگونه می‌توانم از تخفیف‌های ویژه استفاده کنم؟

با ثبت شماره تماس یا ایمیل خود می توانید از آخرین اخبار و تخفیف های کفش تندیس با اطلاع شوید.

روش‌های پرداخت شما چیست؟

روش های پرداخت به دو صورت آنلاین از طریق سایت و درگاه پرداخت و یا از طریق واریز به کارت امکان پذیر می باشد.

آیا پرداخت در محل امکان‌پذیر است؟

خیر امکان پذیر نمی باشد و قبل از ارسال سفارش تسویه میگردد.

آیا اطلاعات پرداخت من امن است؟

بله سایت کفش تندیس از طریق درگاه امن پرداخت اطلاعات خرید شما را دریافت و ثبت میکند.

آیا امکان پرداخت اقساطی وجود دارد؟ 

بله  سفارشات عمده  یا سازمانی در صورت توافق و صدور و نهایی شدن پیش فاکتور قابل پرداخت به  اقساط می باشد.

اگر پرداخت من ناموفق بود، چه کار کنم؟

در صورت بروز هر مشکل یا سوالی در مراحل ثبت سفارش ،از طریق چت آنلاین یا راهای تماس با ما ، در ارتباط باشید.

هزینه ارسال چقدر است؟

 ارسال به سراسر کشور رایگان می باشد و از طریق پست پیشتاز انجام میگردد.

مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟

سفارشات داخل تهران در ۲۴ الی 48 کاری ساعت و سایر شهرها در 2-۵ روز کاری تحویل داده می‌شوند.

آیا امکان تحویل در روز خاصی وجود دارد؟

بله با هماهنگی با پشتیبانی سایت می توانید تاریخ ارسال را هماهنگ کنید.

آیا به شهرهای دیگر هم ارسال می‌کنید؟

بله مجموعه تندیس از طریق پست پیشتاز تمامی شهر های دارای باجه پستی را پوشش می دهد.

شرایط بازگرداندن کالا چیست؟

  • زمان بازگشت: تا 2 روز پس از دریافت کالا.
  • شرایط کالا: کالا باید بدون استفاده و در بسته‌بندی اصلی باشد.
  • هزینه بازگشت: هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است، مگر در صورت وجود مشکل از طرف ما.

آیا می‌توانم کالا را تعویض کنم؟

بله طبق شرایط و قوانین سایت تندیس قابل تعویض می باشد.

هزینه بازگرداندن کالا بر عهده کیست؟

هزینه ارسال و برگشت در زمان تعویض و یا مرجوع به عهده مشتری می باشد که از حساب مشتری کسر میگردد.

چه مدت زمان دارم تا کالا را بازگردانم؟

48 ساعت بعد از تحویل و اطلاع به پشتیانی جهت هماهنگی .

اگر کالای من مشکل داشت، چه کار کنم؟

در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل،می توانید از طریق چت آنلاین سایت یا راهای تماس با ما در ارتباط باشید.

آیا محصولات شما گارانتی دارند؟

چگونه می‌توانم از گارانتی استفاده کنم؟

اگر از خرید خود راضی نبودم، چه کار کنم؟

چگونه می‌توانم با پشتیبانی تماس بگیرم؟

ساعات کاری پشتیبانی شما چه زمانی است؟